• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden

Bestelling en betaling
Bestellingen plaatsen is eenvoudig, veilig en snel. Alle producten die u via de webwinkel kunt toevoegen aan de winkelwagen zijn op voorraad. Alle bestellingen worden over een veilige SSL verbinding verstuurd. U kunt betalen met uw gewenste betaalmethode. U kunt hierbij kiezen uit vooraf betalen of achteraf betalen. Vooraf betalen is het gemakkelijkste en snelste (iDeal, Sofort, MrCash, Paypal, bankoverschrijving). Zodra de betaling is ontvangen, wordt uw bestelling direct verwerkt en verzonden. In sommige gevallen is achteraf betaling mogelijk, neem hiervoor contact op met de klantenservice. Uw bestelling wordt direct verstuurd zodra u uw bestelling plaatst. Bekijk de pagina betaalmethodes voor meer informatie.

Niet op voorraad
Het kan voorkomen dat een product niet of gedeeltelijk op voorraad is. Neem in dit geval even contact op met de klantenservice. Zij zullen u dan melden wat de mogelijkheden zijn en wat de levertijd is. Als u graag op de hoogte wordt gesteld van de voorraadstatus van een bepaald artikel, kunt u kiezen om een bericht te ontvangen van de klantenservice zodra dit artikel weer leverbaar is.

Wij verzenden de bestellingen helemaal gratis!
De verzendkosten bij bestellingen in Nederland zijn helemaal gratis! Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. De beschikbaarheid van de producten bij onze leveranciers is als basis voor dit uitgangspunt genomen. Nu kan het wel eens voorkomen dat we de levertijd 'binnen 1 tot 3 werkdagen' overschrijden. Om die reden geldt de levertijd als indicatie en als zogeheten 'fatale termijn'. Dat wil zeggen dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden.

Pakketservice
Wij versturen onze bestellingen met de PostNL, DHL of DPD. Je ontvangt van de vervoerder aan het einde van de dag een track en trace nummer, zodat je kunt volgen waar jouw pakket op dat moment is.

Verzenden buiten Nederland
Op dit moment versturen wij enkel nog bestellingen naar Nederland. Als je de kosten wilt weten voor verzending naar een ander land, neem dan contact met ons op.

Producten afhalen
Wij beschikken helaas niet over een magazijn waar jij als klant zo naar binnen kunt wandelen om je bestelling af te halen. Wel kun je bij het afrekenen kiezen voor een afhaalpunt bij jouw in de buurt! Zo hoef je niet thuis te zijn maar kun je het wel makkelijk ophalen.

Verkeerde product ontvangen of een defect?
Neem direct contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd product hebt ontvangen of een artikel beschadigd is. Indien je geen contact opneemt en het zonder te melden aan ons retourneert kunnen wij de gemaakte verzendkosten niet vergoeden.